Barnbok

Vet typ inte alls vad jag ska göra på mina läxor, så jag sitter och skriver på en barnbok som jag jobbat med i snart ett år. (Haha,) är på 25 sidor än så länge. Den handlar om typ, hur det är att vara kär för frsta gången, hur förvirrande det kan vara, hur svartsjuk man kan bli, och hur viktigt det är att man ändå försöker även om det finns risk att bli sårad. Jag brinner verkligen för den här boken, för det är få barn/ungdoms/10-13-åringsböcker för både tjejer och killar som handlar om just det, förutom typ Bert och Sune. De är också bra, men det är inte samma sak som jag vill förmedla i min lilla historia.

Jaja, nu ska jag sitta och skriva lite mer.

Dagens whoot?!: Eh... igår var värsta sommardagen, och nu har vi SNÖSTORM!? Vad är det här för skit? Jag skyller på växthuseffekten, och så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0