En helt vanlig dag 11 mars

Inget speciellt har hänt idag, förutom att jag räknade ut hur jag ska kunna överleva på studiebidraget varje månad och samtidigt spara. 1000 kronor i månaden typ, 200 ner till banken direkt = 800. 800 kronor i månaden = runt 200 i veckan. Antingen bränner man allt på en och samma dag, som med ett par byxor, eller så får man använda 40 kronor om dagen på sådanna saker som att fetta kroppen med McDonald's. Så, får vi se hur mycket jag lyckas spara ihop till innan det är bye-bye till studiebidrag i sommar.

Dagens träning; Hm... dansade när jag rensade min garderob. Att hoppa runt i bara bh och trosor till salsa-musik räknas som väldigt bra motion ^ ^ Ska nog läsa "If nobody speaks of remarkable things" samtidigt som jag cyklar på pappas träningscykel lite senare

Dagens skola; Komma ikapp i småsaker som jag känner egentligen inte betyder ett smack för betyget >_<

Dagens nöje; ska nog sitta och rita lite sen, och skriva fanfictions ^ ^

Dagens kreativitet; Arbetat med ett inbjudningskort till min student ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0