Här är jag igen

Har varit sjuk hela helgen, drabbats av spontan trötthet och har inte kunnat prestera något som helst. Lyckades dock idag läsa till sidan 63 i "The Ciderhouse rules", plantera några citron och grapefrukt-kärnor som jag sparat torkade i ett c-vitaminrör, och bakat en kaka. OCH shoppat på Väla ^_^.

Dagens motion; Promenerat med vovven.

Dagens Yay; Firar 2 år, 10 månader med pojkvännen
Dagens Nay; Blev sjukt besviken på slutet i "Hide and Seek" som visades på trean.

Dagens kreativa; Gjorde en egen browniekaka med ett kladdkakerecept, mandlar och lakritsströssel :D Det är skills! (+plus planterat lite kärnor och upptäckte att mina som-jag-trodde-var-döda Kiwis har överlevt vintern i sin plastlåda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0